sâmbătă, 8 octombrie 2011

"imi este dor de tine"


Am crezut ca am o soarta blestemata , toate pana cand ne-am intalnit . Imi amintesc , era incredibil , primul tau zambet datorat mie [ n-ai idee cat de fericit eram .. ] , prima noapte cand am dormit impreuna pe un motiv prostesc ca nu am cum sa mai ajung acasa . Cu tine am simtit ca .. am inceput o alta viata [ stii de ce. ] . Dar .. vreau sa te simt iar, nu te pot uita deloc . Mor incet ..
Sunt ingropat in lacrimi , in durere . Si nu ti.as recunoaste asta , sau .. cel putin , nu cred . Urasc sa ma simt asa pentru simplul fapt ca tu nu ma lasai sa simt asta :| . Sincer, mi.e dor sa ma tii in brate , mi.e incredibil de dor de tine . Si cu cat ascund asta mai mult , cu atat simt ca te pierd mai repede . Nu vreau sa respir , nu am chef sa traiesc .. pana cand nu te simt langa mine pentru ca tu iei toata durerea pe care o simt .
Hm , vis . Dar filmul s.a oprit brusc . Sincer , nu am nicio idee ce sa mai fac acum ca sa-ti arat ca nu s-a intamplat . Trezeste-ma , te implor , si zi-mi ”mai dormi" , toate trec , deci trecem si de asta . ” . In incercarile mele sa adorm .. visez ca esti aici. Sunt atat de obosit sa ma lupt cu tot restul lumii de unul singur... Intelege-ma , serios , e foarte greu ..


Intoarcete inapoi,TE IUBESC

Un comentariu:

  1. Foarte...frumos si sincer imi pare rau...erati perfecti impreuna , inca nu inteleg si nu am stat sa te stresez intrebandu-te de ce v-ati despartit. Oricum , mare pacat , sper sa treci cu bine cu greu peste si fii sigur ca daca ai nevoie de ceva poti apela la mine / noi (toti prietenii tai)!

    RăspundețiȘtergere