duminică, 22 ianuarie 2012

"Timpul trece dar tot el le rezolva pe toate"


Tristetii, bucurii, linisti, nelinisti…. toate se schimba odata cu trecerea timpului, toate se estompeaza, toate trec..
Se spune ca timpul le rezolva pe toate, dar nu se spune cum!
Exista lucruri peste care trecerea timpului e benefica, cum sunt poate suferintele, durerile; apoi sunt cele pe care ai vrea sa le pastrezi vesnic vii, a caror amintire te inveseleste si te bucura neincetat!
Doar o putere mare de conservare ne ajuta sa uitam suferintele, pentru a putea merge inainte si pentru a nu ne izola, pentru ca a trai presupune incontestabil si o expunere la riscuri, felurite, mai mari sau mai mici!
Dar dragostea? Se spune ca doar dragostea adevarata rezista in timp; si nu doar ca rezista, se cladeste continuu, devine armonioasa, matura, implinita, la fel ca o femeie devenita mama!
Tot dragoste e si aceea care paleste in timp? sau doar incercare de dragoste? pasiune trecatoare.Atunci, cum de provoaca totusi suferinte, cum de doare, fie cat ar fi de firava si nedefinita? Dar si suferinta, pana la urma, tot cu ajutorul timpului, trece…dar tot dragostea ne face sa ne simtim in al 9-lea cer,vi sa intamplat sa va cunoasteti cu cineva de cand erati copii si abea peste anii sa realizati ca sunteti facuti unul pentru celalalt, frumos sentimentul de dragoste mai ales sa ai cui sa il impartasesti.

Si timpul trece, va trece chiar si ninsoarea/ploaia asta sacaitoare…

Mi-am batut capul vre-o 2 nopti si o zi, si intr-un final consultandu-ma cu lumea, aveam impresia ca toate se bat cap in cap. Intr-o seara inainte de culcare m-am rugat la Dumnezeu sa imi lumineze mintea si sa caute o salutie si sa mi-o treaca prin cap. Sincer a mai trecut ceva timp si totusi tot nu gaseam chiar solutia "maxima". Stand si trecand timpul aflu ca totusi este o rezolvare la ceea ce vroiam eu sa fac. Pe moment nu am realizat concret, ci doar un gand mi-a trecut si am simtit o usurare ca e bine, "Se poate". Intr-o seara mergand acasa mi-am facut cruce in fata bisericii am facut legatura ca rugandu-ma si dorindu-mi acel lucru cu adevarat si lasand timpul sa treaca se poate. Timpul le rezolva pe toate. Lucrul asta mi l-a zis si mie cineva.... (M.M)"pun doar initialele stie aceea persoana cine este! Sa continuam. Acele vorbe care la momentul acela nu l-am realizat datorita faptului ca nu aveam starea necesara sa analizez si stiam ca in situatia care eram eu nu se putea rezolva, dar dupa un anumit timp, defapt toate au fost clare, a fost limpede, si un asemenea gest l-am avut si atunci, M-am rugat sa se intample ceva....., ceva care era foarte important pentru mine si tineam sa se intample, pentru ca ma simteam incarcat, si nasol, iar dupa un anumit timp s-a intamplat prin alt lucru, a iesit la iveala altfel...., s-au linistit apele. Si atunci ca si acum am realizat tot facandu-mi cruce in fata unei biserici, am realizat clar si pot sa spun ca m-am simtit foarte usurat, mai ales intamplandu-se a 2-a oara si pot sa spun ca "DA"... Timpul le va rezolva pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu